Craps ලොව පුරා වඩාත් ත්රාසජනක සහ ක්රීඩා කරන සූදු ක්රීඩා වලින් එකක් ලෙස පුළුල් ලෙස සැලකේ. මෙම සූදු ක්රීඩාව සහස්ර ගණනාවකට පෙර සිට පැවත එන අතර එහි බොහෝ පුනරාවර්තනයන් මෙය පිළිබිඹු කරයි. Craps දැන් නිවසේ සිටම ක්රීඩා කළ හැකි ක්රීඩාවකි, අන්තර්ජාල කැසිනෝවල වර්ධනයට ස්තුති වන්න.
මෙම මාර්ගෝපදේශය ආරම්භකයින්ට ඔන්ලයින් ජරාව සෙල්ලම් කරන ආකාරය උගන්වයි - මූලික ජරා නීති වල සිට ලොව පුරා වඩාත් ජනප්රිය ඔන්ලයින් කැසිනෝ ක්රීඩා වලින් එකක් සඳහා ප්රයෝජනවත් ඉඟි දක්වා.
Craps යනු සරල මූලධර්ම සහිත ක්රීඩාවකි. මෙම දාදු කැට ක්රීඩාවේ ප්රධාන කරුණ වන්නේ කැට දෙකක් නිවැරදිව පෙරළන විට කුමක් සිදුවේද යන්න අනුමාන කිරීමයි. ජරා ක්රීඩා කරන විට, ක්රීඩකයන්ට "Pass" හෝ "Don't Pass" ප්රතිඵල මත ඔට්ටු අල්ලන්න පුළුවන්.
ජරාවේදී, පාස් ඔට්ටුව බොහෝ දුරට සාමාන්ය එකකි. පාස් ඔට්ටුවක් දිනා ගැනීම සඳහා ("කම්-අවුට් රෝල්" ලෙස හඳුන්වන) දාදු කැටයේ පළමු විසි කිරීමේදී 7ක් හෝ 11ක් කළ යුතුය. වෙඩික්කරු 2, 3, හෝ 12 පෙරළන විට පාස් ඔට්ටුවක් නැති වේ. "ලක්ෂ්යය" යනු 4, 5, 6, 8, 9, හෝ 10 නොපෙන්වන්නේ නම් කුමන අංකයක් රෝල් කළත් එයයි. වෙඩික්කරු නැවත ලකුණු අංකය පෙරළුවහොත් පාස් ඔට්ටුව ජය ගනී. වෙඩික්කරු 7ක් පෙරළන්නේ නම්, ඔට්ටුව අසාර්ථක වේ (එවිට පාස් ඔට්ටුව පරාජය වේ).
එහි නමට අනුව, ඩොන්ට් පාස් ඔට්ටුවක් යනු පාස් ඔට්ටුවක ධ්රැවීය ප්රතිලෝම වේ. සාර්ථක වීමට නම්, වෙඩික්කරු ඩොන්ට් පාස් ඔට්ටුව සඳහා පැමිණෙන රෝලයේ 2ක් හෝ 3ක් සෑදිය යුතුය. වෙඩික්කරු ලකුණු 7ක් හෝ 11ක් ලබා ගත් විට Don't Pass ඔට්ටුව නැති වේ.
ක්රීඩකයා 12ක් පෙරළන්නේ නම් ඔට්ටු ඇල්ලීමක් ලෙස සැලකේ. (දිනුම් හෝ පරාජය නොවේ). ස්ථාපිත ලක්ෂ්ය අංකයකට පසුව නැවත ලකුණු සංඛ්යාව පෙරළීමට පෙර වෙඩික්කරු 7ක් පෙරළන්නේ නම් එය සමත් නොවන්න ඔට්ටුවක් දිනාගත හැකිය.
Craps විසින් සම්මත Pass සහ Don't Pass ඔට්ටු ඔට්ටු ලබා දෙයි. විවිධ පඩි ලබා ගත හැකි අතර, ඒ සෑම එකක්ම තමන්ගේම මාර්ගෝපදේශ සහ ගෙවීම් ව්යුහයක් ඇත.
ක්රැප්ස් වල විවිධ වෙනස්කම් ක්රීඩා කරන වර්ගය අනුව වෙනස් විය හැකි ඔවුන්ගේම විශේෂිත නීති ඇත.
ඔන්ලයින් ජරාව සෙල්ලම් කිරීමේ පළමු පියවර වන්නේ සොයා ගැනීමයි හොඳම ඔන්ලයින් කැසිනෝ එය සපයයි. ලියාපදිංචි වී ප්රවිෂ්ට වීමෙන් පසුව, වෙඩික්කරුවන්ට ක්රීඩා තේරීමෙන් සබැඳි ජරාව තෝරා ගත හැකිය.
ක්රැප්ස් මේසයේ ව්යාපාරයේ පළමු අනුපිළිවෙල වන්නේ ඔට්ටුවක් තැබීමයි. පළමුව, කාසි මුදල තෝරා පසුව ඔට්ටු ඇල්ලීම වැදගත් වේ.
ඔට්ටු ඇල්ලීමෙන් පසු වෙඩික්කරුවා දාදු කැටය විසි කරයි. පාස් ඔට්ටුවක් සමඟින්, වෙඩික්කරුට 7ක් හෝ 11ක් ලැබුණහොත් ක්රීඩකයා ජයග්රහණය කරයි. වෙඩික්කරු 2, 3, හෝ 12ක් රෝල් කළහොත් ක්රීඩකයන් පරාජය වේ. 7 හැර වෙනත් අංකයක් පෙරළුවහොත්, එම අංකය ලක්ෂ්යය බවට පත් වන අතර, වෙඩික්කරු තබා ගනී. ලක්ෂ්ය අංකය නැවත රෝල් කරන තුරු (ජයග්රාහී) හෝ 7 නැවත පෙරළෙන තුරු (පරාජය වන) පෙරළීම.
ක්රීඩකයින් "Don Pass" ඔට්ටුවක් තබා ඇත්නම් මෙය එසේ නොවේ. වෙඩික්කරු 2ක් හෝ 3ක් රෝල් කළහොත් ඔහු හෝ ඇය ජය ගනී, නමුත් ඔවුන් 7ක් හෝ 11ක් රෝල් කළහොත් ක්රීඩකයන් පරාජය වේ. ලක්ෂ්ය අංකයක් පෙරළා, පසුව ලකුණු අංකය නැවත පෙරළීමට පෙර 7ක් රෝල් කළහොත් ක්රීඩකයා ජය ගනී. .
ක්රීඩකයන් Pass Line එකක් කරනවාද, එන්න, එන්න එපා, ස්ථානය හෝ ක්ෂේත්ර ඔට්ටු ඇල්ලීම මත පදනම්ව විවිධ මාර්ගෝපදේශ අදාළ වේ. ඔට්ටු ඇල්ලීමට පෙර, ක්රීඩකයින් එක් එක් කොටස් පෝරමයේ නියමයන් පිළිබඳව හුරුපුරුදු විය යුතුය.
ක්රීඩකයින්ට ඔවුන්ගේ ඔට්ටුව වැඩි කිරීමට හෝ ක්රීඩාව ඉදිරියට යන විට එය සම්පූර්ණයෙන්ම අවලංගු කිරීමට හැකිය. මෙය සිදු කිරීම සඳහා, ක්රීඩකයන් මේසය මත ඇති කාසි මත ක්ලික් කර ඒවා නව ස්ථානයකට ඇදගෙන හෝ මකා දැමිය යුතුය. වෙඩික්කරුවා දාදු කැට විසි කිරීමට පෙර ක්රීඩකයන් ඔට්ටු හෝ උපාය මාර්ග සකස් කළ යුතුය.
Craps යනු ත්රාසජනක සහ විනෝදාත්මක ක්රීඩාවකි සියලුම ආකාරයේ ජරා ඔන්ලයින් සූදු අඩවි වල සෙල්ලම් කළ හැකි බව. ආරම්භකයින්ට මෙම සම්භාව්ය සූදු ක්රීඩාවේ සියලු සතුට හා උද්යෝගය ඉක්මනින් අත්විඳීමට පටන් ගත හැක්කේ ක්රීඩාවේ මූලික නීති ග්රහණය කර ගැනීම, ඔට්ටු අල්ලන ආකාරය ඉගෙන ගැනීම සහ පහසු මාර්ගෝපදේශ කිහිපයක් අනුගමනය කිරීමෙනි.