පරම්පරා ගණනාවක් තිස්සේ ක්රැප්ස් වාදනය කර ඇත. මෙම දාදු කැට ක්රීඩාවේ තනි විසි කිරීමක හෝ ටෝස් අනුපිළිවෙලක ප්රතිඵල මත ඔට්ටු තබනු ලැබේ. Craps යනු තෝරා ගැනීමට පහසු ක්රීඩාවකි, නමුත් එය ඇමතුම් පරිපූර්ණ කිරීමට යම් කුසලතා අවශ්ය වේ.
මෙම වෙබ් අඩවියේ, අපි අවසාන ක්රැප්ස් ඔඩ්ඩස් ප්රස්ථාරය සහ ජයග්රහණය කිරීම සඳහා ක්රැප්ස් හි හොඳම අවාසි හඳුනා ගන්නේ කෙසේද යන්න සාකච්ඡා කරන්නෙමු. අපි ඕනෑම සූදු ක්රීඩාවක අත්යවශ්ය අදහසක් වන නිවසේ දාරය විස්තර කරන්නෙමු, සහ ක්රැප්ස් ගෙවීම් වගුව විශ්ලේෂණය කරන්නෙමු.
ජරා වාදනය සම්පූර්ණයෙන්ම භුක්ති විඳීමට සහ ඔබේ ජයග්රහණයේ අවස්ථා වැඩි කිරීමට, එය වැදගත් වේ මූලික නීති දන්නවා හා එන්න a craps ඔට්ටු ඇල්ලීමේ උපාය එය ඔබේ ශෛලියට සහ අවදානම් සහිත සුවපහසු මට්ටමට ගැලපේ. විවිධ ඔට්ටු ඇල්ලීම සඳහා ක්රැප්ස් අවාසි සහ නිවසේ දාර වෙනස් වේ. සමහර ඔට්ටු විශාල ගෙවීම් ලබා දෙන නමුත් ජයග්රහණය කිරීමේ අවස්ථා අඩු බව මතක තබා ගන්න. විවිධ ඔට්ටු ඇල්ලීම් සහ ඒවායේ ගෙවීම් ජරා ලෙස බලමු:
මූලික ජරා ඔට්ටු
Pass Line, Don't Pass, Come, සහ Don't Come ඔට්ටු වැනි මූලික ඔට්ටු ඇල්ලීමට ක්රීඩකයින්ට හැකියාව ඇත. මෙම ඔට්ටු මත නිවසේ දාරය සාපේක්ෂව අඩු වන අතර, ඒවා ආරම්භකයින් සහ පළපුරුදු ක්රීඩකයින් සඳහා ජනප්රිය තේරීමක් කරයි.
- රේඛාව පසු කර එන්න ඔට්ටු: මෙම ඔට්ටු ඇල්ලීම ජරාවේදී ජනප්රිය වන අතර වෙඩික්කරුවා 7 හෝ 11 පෙරළීම මත ඔට්ටු ඇල්ලීම ඇතුළත් වේ. වෙඩික්කරු සාර්ථක වුවහොත් ක්රීඩකයන් ජයග්රහණය කරන අතර 2, 3, හෝ 12ක් පෙරළුවහොත් ක්රීඩකයන් පරාජය වේ. ජයග්රහණය කිරීමේ සම්භාවිතාව 1:1 වන අතර ගෙවීමද 1:1 වේ.
- සමත් නොවන්න සහ ඔට්ටු අල්ලන්න එන්න එපා: Pass Line සහ Come ඔට්ටු වල ප්රතිවිරුද්ධ දෙය ලෙස, මෙම ඔට්ටුකරුවන්ට 7 හෝ 11 රෝල් කරන වෙඩික්කරුට එරෙහිව ක්රීඩකයින් ඔට්ටු ඇල්ලීම අවශ්ය වේ. ඒ වෙනුවට, වෙඩික්කරු 2 හෝ 3ක් පෙරළුවහොත් ක්රීඩකයින් දිනන අතර 7 හෝ 11 රෝල් කළහොත් පරාජය වේ. මෙම ඔට්ටු සඳහා අවාසි සහ ගෙවීම් ද 1:1 වේ.
ඔට්ටු ඔට්ටුව
Pass Line, Don't Pass, Come, and Don't Come ඔට්ටු වලට අමතරව ඔට්ටු අල්ලන්න පුළුවන්. මෙම ඔට්ටුවලට නිවසේ කෙළවරක් නොමැති අතර, ඔවුන්ගේ විභව ජයග්රහණ වැඩි කිරීමට කැමති ක්රීඩකයින් සඳහා ඒවා ආකර්ශනීය විකල්ප බවට පත් කරයි. අසමතුලිත ඔට්ටු සඳහා ගෙවීම ලකුණු අංකය මත රඳා පවතී:
- 4 හෝ 10: 2:1 ගෙවීම
- 5 හෝ 9: 3:2 ගෙවීම
- 6 හෝ 8: 6:5 ගෙවීම
ඔට්ටු අල්ලන්න
ස්ථාන ඔට්ටු තැබීම ක්රීඩකයින්ට 7 ට පෙර පෙරළෙන නිශ්චිත අංකයක් මත ඔට්ටු ඇල්ලීමට ඉඩ සලසයි. ස්ථාන ඔට්ටු සඳහා ගෙවීම් තෝරාගත් අංකය මත පදනම්ව වෙනස් වේ:
- 4 හෝ 10: 9:5 ගෙවීම
- 5 හෝ 9: 7:5 ගෙවීම
- 6 හෝ 8: 7:6 ගෙවීම
ක්ෂේත්රය, විශාල 6 හෝ විශාල 8 ඔට්ටුව, සහ ඕනෑම ඔට්ටු 7 ක්
ක්ෂේත්ර ඔට්ටු, විශාල 6/8 ඔට්ටු, සහ ඕනෑම ඔට්ටු 7ක් විවිධ අසමතුලිතතා සහ ගෙවීම් සහිත ජරා ඔට්ටු ඇල්ලීමේ විකල්ප වේ.
- ක්ෂේත්ර ඔට්ටු: මීළඟ රෝල 2, 3, 4, 9, 10, 11, හෝ 12 නම් ක්රීඩකයින් ජය ගනී. බොහෝ සංඛ්යා සඳහා ගෙවීම 1:1 වේ, 2 සහ 12 සඳහා 2:1 ගෙවීමක් සමඟ.
- විශාල 6/8 ඔට්ටු: වෙඩික්කරු 7කට පෙර 6ක් හෝ 8ක් පෙරළන්නේ නම් ක්රීඩකයන් දිනයි. ගෙවීම 1:1 වේ.
- ඕනෑම ඔට්ටු 7ක්: ඊළඟ රෝල් එක 7 නම් ක්රීඩකයින් දිනයි. ගෙවීම 4:1 වේ.
සෑම ක්රීඩාවකම නිවසක කෙළවරක් ඇති අතර එය විකාරවල ඇති අවාසි ගණනය කිරීම සඳහා සලකා බැලිය යුතුය. දිගු කාලීනව, මාර්ගගත කැසිනෝ අඩවිය එක් එක් ඔට්ටුවේ නිශ්චිත අනුපාතයක් වන නිවසේ මායිම තබා ගැනීමට ගණන් ගනී.
නිදසුනක් වශයෙන්, ක්රීඩාවක නිවසේ කෙළවර 1% නම්, කැසිනෝ ශාලාවට සාමාන්යයෙන් සෑම ඔට්ටුවකින්ම 1%ක් ආපසු ලබා ගැනීමට අපේක්ෂා කළ හැක.
එක් එක් වර්ගයේ ඔට්ටු ඇල්ලීම සමඟ නිවසේ කෙළවර වෙනස් වේ. මෙය වඩාත් ජනප්රිය ජරා ඔට්ටු කිහිපයක් සඳහා නිවසේ කෙළවරේ සහ ගෙවීමේ අනුපාතයයි:
Bet Type | Payout | House Edge (%) |
---|
Pass Line Bet | 1:1 (even money) | 1.41 |
Don't Pass Bet | 1:1 (even money) | 1.36 |
Come Bet | 1:1 (even money) | 1.41 |
Don't Come Bet | 1:1 (even money) | 1.36 |
Odds Bet on 4/10 | 2:1 | 0 (No house edge) |
Odds Bet on 5/9 | 3:2 | 0 (No house edge) |
Odds Bet on 6/8 | 6:5 | 0 (No house edge) |
Place Bet on 4/10 | 9:5 | 6.67 |
Place Bet on 5/9 | 7:5 | 4.00 |
Place Bet on 6/8 | 7:6 | 1.52 |
Field Bet on 3,4,9,10,11 | 1:1 | 5.56 |
Field Bet on 2,12 | 2:1 | 5.56 |
Big 6 or Big 8 | 1:1 (even money) | 9.09 |
Any 7 Bet | 4:1 | 16.67 |
පැහැදිලිවම, සමහර ඔට්ටු මත නිවසේ දාරය අනෙක් ඒවාට වඩා කුඩා වේ. The Pass Line, Don't Pass, Come Bet, and Don't Come odds යන සියල්ලට හැකි අනෙකුත් ඔට්ටු වලට වඩා පහත් නිවසක් ඇත.
ඕනෑම 7 ඔට්ටුවක්, විශාල 6 හෝ විශාල 8 ඔට්ටුවක් සහ 4 හෝ 10 හි ස්ථාන ඔට්ටුවට විකාර කතාබස් වල විශාලතම නිවස ඇත.
ක්රැප්ස් ගෙවීම් තීරණය කරනු ලබන්නේ ක්රීඩකයාගේ නිවසේ මායිම සහ ඔවුන් තබන ඔට්ටුවේ ජයග්රහණයේ අන්තරායන් යන දෙකම පිළිබඳ දැනුමෙනි. මෙන්න සමීප බැල්මක්:
ක්රීඩකයන් පාස් ලයින් එකේ ඩොලර් 10ක් ඔට්ටු අල්ලනවා, සහ ඩයිස් රෝල් එක 7ක්. පිටවීමේ රෝලයේ පාස් ලයින් ඔට්ටුවක් දිනා ගැනීමේ අවස්ථාව 251/495 හෝ 50.7%ක් වන බැවින් ක්රීඩකයන් ඩොලර් 10ක් දිනා ගනී - මුදල් පවා.
අපි හිතමු ක්රීඩකයින් -110ක අවස්ථා සහිත 6 ලක්ෂයේ $10 අවදානමට ලක් කිරීමට කැමැත්තෙන් සිටින බව. ක්රීඩකයින් 6 හි ලක්ෂ්යයේ $5 ඔට්ටුවක් තැබුවහොත්, ඔවුන්ට $6 ගෙවීමක් ලැබෙනු ඇත. $10 ඔට්ටුවක ප්රතිලාභය $12 වේ.
අනෙකුත් ඔට්ටු සඳහා ජයග්රහණ තීරණය කිරීමට භාවිතා කරන ක්රමය සමාන වේ. ඕනෑම ඔට්ටු ඇල්ලීමේ ස්ථානයක් සඳහා, ඔවුන් ජයග්රහණයේ හොඳම විකාර අවස්ථා පමණක් නොව ඔවුන්ගේ විභව ප්රතිලාභ ද සලකා බැලිය යුතුය.
සඳහා වඩාත්ම වැදගත් අංගයන්ගෙන් එකකි ඔන්ලයින් ජරා සෙල්ලම් කරන්න සාර්ථක ලෙස ක්රැප්ස් අවාසි ගැන හුරුපුරුදු වෙමින් පවතී. ක්රීඩකයින්ට ජයග්රහණයේ අවාසි සහ එක් එක් කොටස් සඳහා ගෙවීමේ අවාසි දන්නේ නම්, ඉහළ අපේක්ෂිත ගෙවීමක් සමඟ ඔට්ටු තැබීමෙන් ඔවුන්ගේ ජයග්රහණයේ අවාසි වැඩි දියුණු කළ හැකිය.
හොඳම ඔට්ටු වන්නේ පහළම නිවසක් සහිත ඔට්ටුවයි (පාස් ලයින් ඔට්ටුව, නොයන්න ඔට්ටුව, එන්න ඔට්ටුව, සහ එන්න එපා ඔට්ටුව). ඕනෑම ඔට්ටු 7ක්, විශාල 6ක් සහ විශාල ඔට්ටු 8ක් සහ 4 සහ 10 හි ස්ථාන ඔට්ටු විශාලම නිවාස දාර රැගෙන යන අතර ඒවා වළක්වා ගත යුතුය.
ක්රීඩකයින්ට අවධානම අඩු කර ගැනීමටත්, ජරාව සඳහා ඇති හොඳම අවස්ථා ඉගෙන ගැනීමෙන් ජයග්රහණය කිරීමේ අවස්ථා වැඩි කිරීමටත් හැකිය.