Mahjong Melds Essentials

Mahjong යනු ටයිල් 144 කින් සමන්විත සරල ක්‍රීඩාවකි. සෑම ක්‍රීඩකයෙකුටම ටයිල් 13ක් ලැබෙන අතර බෙදාහරින්නාට ටයිල් 14ක් ලැබේ. ක්‍රීඩකයන් නීත්‍යානුකූල අත්වැලක් සම්පූර්ණ කිරීමෙන් මිශ්‍රණයක් සෑදිය යුතුය. බොහෝ ක්‍රීඩකයින් තවමත් මිශ්‍රණයක් සාදා ගන්නේ කෙසේදැයි නොදනී, එබැවින් අපි ඔවුන්ට ඒ ගැන වැඩි විස්තර පැවසීමට මෙම මාර්ගෝපදේශය කෙටුම්පත් කරමු.

Mahjong හි මෙල්ඩ්ස් තේරුම් ගැනීමට ටිකක් සංකීර්ණ විය හැකිය, නමුත් අපි සියල්ල පැහැදිලි කරන්නෙමු. සියලුම අත්‍යවශ්‍ය කරුණු සොයා ගැනීමට ක්‍රීඩකයින් අවසානය දක්වා කියවිය යුතුය. අපි වහාම ආරම්භ කරමු.

Mahjong Melds Essentials

Mahjong මෙල්ඩ්ස්

ක්‍රීඩකයාගේ අතේ මෙල්ඩ් අඩංගු වේ mahjong ටයිල් එකතුව එය පොං, කොං, චව් හෝ ඇස් විය හැකිය. බිත්තියෙන් ටයිල් එකක් ඇඳීම හෝ වෙනත් ක්‍රීඩකයෙකුගේ ඉවතලෑමකට හිමිකම් කීම මැල්ඩ් සෑදීමේ ක්‍රම දෙකකි. තනු නිර්මාණය කරන ආකාරය අනුව, ඇත mahjong නීති එය ඉවතලීම සඳහා ප්‍රමුඛතාවය ඇත්තේ කුමන ක්‍රීඩකයාටද යන්න සහ මිශ්‍රණය නිරාවරණය කළ යුතුද නැද්ද යන්න සඳහන් කරන්න.

පොං

  • පොං යනු සමාන උළු තුනක කට්ටලයකි.
  • ඕනෑම සුදුසු හෝ ගෞරවනීය උළු සමඟ පොන්ග් සෑදිය හැකිය.
  • බෝනස් ටයිල් පසෙකට දමා ඇති නිසා පොං සෑදීමට භාවිතා කළ නොහැක, සහ කට්ටලයේ සමාන බෝනස් ටයිල් තුනක් නොමැත.
  • ටයිල් එක සමාන විය යුතුය.
  • පොං සඟවා හෝ නිරාවරණය විය හැකිය.

කොං

සමාන උළු හතරක සම්පූර්ණ කට්ටලයක් කොං ලෙස හැඳින්වේ. එය පොං හා සමාන වේ, නමුත් අතිරේක ටයිල් එකක් සමඟ. පහත දැක්වෙන්නේ කොං සෑදීමේ ක්‍රම තුනකි

  • සැඟවුණු කොං: ක්‍රීඩකයෙකුට සමාන උළු තුනක් තිබේ නම් කොංග් එකක් ප්‍රකාශ කළ හැකි අතර හතරේ කට්ටලය සම්පූර්ණ කරන ටයිල් එකක් අඳින්න. ඔවුන් මෙය සිදු කරන්නේ මැල්ඩ් එක නිරාවරණය කර කෑලි දෙකක් මැදට සහ කෑලි දෙකක් දෙපැත්තේ පිළිවෙලින් ඉහළට සහ පහළට තැබීමෙනි.
  • නිරාවරණය වූ කොං: ක්‍රීඩකයෙකුට ඉවතලන ටයිල් එකක් ගෙන එය තම අතේ ගැළපෙන ටයිල් තුනක් සම්පූර්ණ කිරීමට භාවිත කළ හැකි නම් නිරාවරණය වූ හෝ මිශ්‍ර කළ කොංග් එකක් හෙළි කළ හැකිය. ක්‍රීඩකයා ඔවුන්ගේ කෑලි තුන මුහුණට මුහුණ ප්‍රදර්ශනය කරන අතර සොරකම් කරන ලද ඉවතලෑම අනෙක් මුහුණ-උඩ කෑලි තුනට මුහුණට මුහුණලා හෝ මැද ටයිල් එක උඩින් සකසයි.
  • නිරාවරණය වූ පොං වෙතින් නිරාවරණය වූ කොං: ක්‍රීඩකයෙකුට නිරාවරණ පොන්ග් එකක් තිබේ නම්, හතරවන ටයිල් එක මිශ්‍ර කළ පොන්ග් එකක මැද කොටස මත තැබීමෙන් හෝ ටයිල් හතරම පේළියකට මුහුණට මුහුණට තැබීමෙන් සහ පසුව ක්‍රීඩාවේදී හතරවන කෑල්ලෙන් ඇදීමෙන් කොංග් එකක් ප්‍රකාශ කළ හැකිය. බිත්තිය. වෙනත් ක්‍රීඩකයෙකු එය ඉවත දැමුවහොත් ක්‍රීඩකයෙකුට ඒකාබද්ධ කළ පොන්ග් එකකින් හතරවන කොටස ගත නොහැක; ඒ වෙනුවට, එය ඇද ගත යුතුය.

වැදගත් කරුණු

  • කොන්ග් නිර්මාණය කරන විට, ක්‍රීඩකයා බිත්තියේ කෙළවරින් අමතර ටයිල් එකක් ඇද ඉන්පසු ටයිල් එකක් විසි කළ යුතුය.
  • ක්‍රීඩකයෙකුගේ අතේ සෑම විටම තිබිය යුතු උළු 13 න් එකක කොංග් එකක හතරවන කොටස ඇතුළත් නොවේ.
  • කට්ටලය එක සමාන උළු හතරකින් සමන්විත නොවන බැවින්, ප්‍රසාද ටයිල් සමඟ කොං නිර්මාණය නොකළ හැකිය.
  • අමතර ලකුණු ලබා ගැනීමට සහ ඇතැම් උළු ලබා ගැනීමේ විකල්පයෙන් විරුද්ධවාදීන් වැළැක්වීම සඳහා Kongs එකතු කිරීම වටී.

චව්

  • ගැලපෙන ටයිල් තුනක් පේළියකට මිශ්‍ර කිරීමෙන් චව් එකක් නිර්මාණය වේ.
  • මිශ්‍රණය එකම ඇඳුමක සහ නිශ්චිත සංඛ්‍යාත්මක අනුපිළිවෙලකින් තිබිය යුතුය.
  • ක්‍රීඩකයන්ට අංක මඟ හැරීමට හෝ 8 හෝ 9 සිට 1 හෝ 2 දක්වා මිශ්‍ර කිරීමට නොහැකිය.
  • ඒවාට සංඛ්‍යාත්මක අගයක් නොමැති නිසා, ගෞරව උළු සහ ප්‍රසාද ටයිල් චෝව් නිර්මාණය කිරීමට යොදා ගත නොහැක.
  • චොව් එකක් සෑදීමට ඉවතලෑමක් සොරකම් කළ හැක්කේ තමන්ගේ වාරයට මදක් පෙර පැමිණි ක්‍රීඩකයාට පමණි. අල්ලගත්තු කෑල්ලකින් චොව් එකක් හදන කෙනාට තමයි ඒ ටයිල් එකට අඩුම ප්‍රමුඛතාවය ලැබෙන්නේ.
  • වෙනත් ඕනෑම ක්‍රීඩකයෙකුට ජයග්‍රහණය සඳහා පොං හෝ කොං නිෂ්පාදනය කිරීමට අවශ්‍ය නම් අනෙක් ක්‍රීඩකයා වෙනුවට එම ටයිල් එක පාලනය කළ හැකිය.
  • චව් එක පොංගක් මෙන් සැඟවී හෝ දෘශ්‍යමාන වේ.

ඇස්

ඇස්, යුගලයක් ලෙසද හැඳින්වේ, නීත්‍යානුකූල ජයග්‍රාහී හස්තයකට අත්‍යවශ්‍ය සමාන උළු දෙකකි. ක්‍රීඩකයා සමගාමීව වලංගු ජයග්‍රාහී හස්තයක් සම්පූර්ණ කරන්නේ නම් මිස ඇස් යුගලයක් නිර්මාණය කිරීමට කැබැල්ලක් ගත නොහැක.

ක්රීඩාවට බාධා කිරීම

ක්රීඩාව සිදුවීම් හතරකින් බාධා කළ හැකිය. ඒවා පහත දැක්වේ

මල් හෝ සමය

ක්‍රීඩකයෙකු මලක් හෝ වාරයක් අඳින සෑම අවස්ථාවකම බිත්තියේ අවසාන ටයිල් එක ප්‍රතිස්ථාපන ටයිල් එකක් ලෙස අඳිනු ලබන අතර, ඒවා ඉවත දැමීමට පෙර අවශ්‍ය කෑලි 14 ඔවුන් සතුව ඇති බව සහතික කරයි.

වෙනත් ක්‍රීඩකයකුගේ ඉවතලෑම ඒකාබද්ධ කිරීම

අනෙක් ක්‍රීඩකයින් එක් ක්‍රීඩකයෙකු විසින් ඉවත දැමූ ටයිල් එකක් තනුවක් අවසන් කිරීමට ගත හැක. උළු සොරකම් කිරීමේ වාසි වන්නේ ජයග්‍රාහී අතක් ඉක්මනින් ගොඩනැගීම සහ අමතර ලකුණු ලබා ගැනීමයි. ඒ අතරම, තම අතේ කොටසක් අනෙක් ක්‍රීඩකයන්ට නිරාවරණය කිරීමට සිදුවීම සහ ප්‍රකාශිත මිශ්‍රණයක් වෙනස් කිරීමට නොහැකි වීම අවාසි අතර වේ.

එපමනක් නොව, ක්‍රීඩකයා මුහුණට මුහුණ ලා ඇති ටයිල් තුනක් හෝ හතරක් සකසා තනුව නිරාවරණය කිරීමට පෙර ඉවතලීමක් හරහා එය ප්‍රකාශ කරන විට ප්‍රකාශ කළ යුතු තනු වර්ගය සඳහන් කළ යුතුය.

අතක් දිනා ගැනීම

අතේ ශක්‍යතාව තක්සේරු කිරීම සඳහා අතක් දිනාගත් විට ක්‍රීඩාව නතර වේ. තහවුරු කිරීමෙන් පසුව, ක්‍රීඩකයාට අදාළ ක්‍රීඩාවේ නීතිවලට අනුකූලව අතේ වටිනාකම ලැබේ.

ඉවතලෑමකින් අතක් දිනා ගැනීම

ක්‍රීඩකයෙකු ජයග්‍රහණය ප්‍රකාශ කර ඔවුන්ගේ ජයග්‍රාහී හස්තය හෙළි කරයි, ක්‍රීඩාව පුරා ඕනෑම අවස්ථාවක, ඔවුන්ට නීත්‍යානුකූල අතක් අවසන් කිරීමට වෙනත් ක්‍රීඩකයෙකුගේ ඉවතලෑම භාවිතා කළ හැකිය. මේ අවස්ථාවේ දී අත අවසන්, සහ mahjong ලකුණු කිරීම ආරම්භ වේ.

ස්ථාපිත වගු රීති මත පදනම්ව, එක් ක්‍රීඩකයෙකුට වඩා අත දිනා ගැනීම සඳහා ඉවතලෑමක් භාවිතා කළ හැකි නම්, තත්වය හැසිරවීමට ක්‍රම කිහිපයක් තිබේ. ජයග්‍රාහකයා තීරණය කළ හැක්කේ එක් එක් ක්‍රීඩකයා ඉවත දැමීමෙන් ලබා ගත හැකි ලකුණු එකතු කිරීම, ඉවතලන තැනැත්තාට ආසන්නතම පුද්ගලයා අනුපිළිවෙලින් තෝරා ගැනීම හෝ සමගාමීව බොහෝ ක්‍රීඩකයින්ට ජයග්‍රහණ ප්‍රදානය කිරීමෙනි.

බිත්තියෙන් අතක් දිනා ගැනීම

වලංගු අතක් නිම කරන ටයිල් එකක් ඇඳීමෙන් ක්‍රීඩකයෙකුට සාර්ථක විය හැකිය. මෙය පවුරෙන් දිනීම ලෙසද හැඳින්විය හැක. හොංකොං Mahjong හි බිත්තියේ සිට ජයග්‍රහණය කිරීම සෑම පරාජිතයෙකුටම ගෙවිය යුතු මූලික ලකුණු දෙගුණ කරයි.

බොරු ජයග්‍රහණයෙන් අතක් දිනා ගැනීම

ජයග්‍රාහී හස්තයක් ප්‍රකාශ කිරීම ඕනෑම අවස්ථාවක තාක්‍ෂණිකව අවසර ඇත. කෙසේ වෙතත්, ක්රීඩකයාට සම්පූර්ණ සහ නීත්යානුකූල අතක් තිබිය යුතුය. එසේ නොමැති නම්, ක්රීඩකයාට දඬුවම් කරනු ලැබේ.

  • දඬුවම් වගුවේ නීති රීති මත පදනම් වේ.
  • ක්රීඩකයාට අනෙක් ක්රීඩකයන්ට ඔවුන්ගේ ලකුණු ආපසු ලබා දිය හැකිය.
  • ව්‍යාජ ජයග්‍රහණය නිවේදනය කරන ක්‍රීඩකයා තම ටයිල් මුහුණට මුහුණ ලා අතේ ඉතිරි කොටස ක්‍රීඩා කිරීමේ විභව දඬුවමකට ද යටත් වේ.
  • සමහර උපාය මාර්ග සම්පූර්ණ තරඟය අවසානයේ දඬුවම් නියම කරයි.

කොං කොල්ලකෑම

කොං කොල්ලකෑම ලෙස හැඳින්වෙන නාට්‍යයක් හොංකොං මහජොං හි අසාමාන්‍ය නමුත් ඉහළ ලකුණු ලබා ගන්නා අංගයකි. ක්‍රීඩකයෙකු මිශ්‍ර කළ පොං එකකට හතරවන කැබැල්ලක් එක් කිරීමෙන් කොං ප්‍රකාශ කිරීමට උත්සාහ කළත්, වෙනත් ක්‍රීඩකයෙකුට එම කෑල්ල භාවිතා කර අත අවසන් කළ හැකි නම්, ජයග්‍රාහී ක්‍රීඩකයාට ප්‍රමුඛතාවයක් ඇති අතර එම කෑල්ල කොන්ග් ප්‍රකාශ කිරීමට උත්සාහ කළ පුද්ගලයාගෙන් ඉවත් කළ හැකිය. .

නිගමනය

Mahjong වාදනය කිරීම නීති රීති හෝ ටයිල් ඉගෙන ගැනීම පමණක් නොවේ. සාර්ථක ක්‍රීඩාවක් සඳහා මැල්ඩ්ස්, ඒවා සාදන ආකාරය සහ mahjong හි විවිධ මිශ්‍ර වර්ග පිළිබඳව දැන ගැනීම අවශ්‍ය වේ.

Mahjong පෙනෙන තරම් අපහසු නැත. ක්රීඩාව ගැන ඉගෙන ගැනීමට බොහෝ දේ ඇත. නමුත් ක්‍රීඩකයින්ට සම්පූර්ණ අවබෝධයක් ඇති විට, ඔවුන් නිසැකවම විනෝද වෙති.

Mahjong හි මිශ්‍රණයක් යනු කුමක්ද?

සංයෝජනවල විවිධ ආකාර තුනක්, එය සිදු වන ස්ථානය මත පදනම් වූ අනන්‍ය නමක් සහිත, සංයෝජන ලෙස සැලකිය හැකිය.

මිශ්ර කළ අතක් යනු කුමක්ද?

මිශ්‍ර කළ කට්ටල හතරක් සහ යුගලයක් මිශ්‍ර කළ අතක් ලෙස හැඳින්වේ. මෙයින් ගම්‍ය වන්නේ ක්‍රීඩකයාගේ අතේ සෑම අංගයක්ම ඉවතලන ටයිල් එකකින් සෑදී ඇති බවයි.

Mahjong හි Pong සහ Chow යනු කුමක්ද?

පොං යනු එකම තරාතිරමේ සහ ඇඳුමේ සමාන උළු තුනක් සඳහා වන යෙදුමකි, සහ චව් යනු පේළියක ඇති සමාන-සූට් ටයිල් තුනක් සඳහා වන යෙදුමයි.

1xBet:€1500 + 150 දක්වා නොමිලේ භ්‍රමණය
ඔබේ ප්‍රසාද දීමනාව ලබා ගන්න
Betwinner
Betwinner:100% දක්වා €100 + 150 නොමිලේ භ්‍රමණය

Mahjong යනු වාසනාවන්ත ක්‍රීඩාවක් නොවේ. ක්‍රීඩාව ක්‍රීඩා කිරීම සඳහා ක්‍රීඩකයින් නීති රීති සහ උපාය මාර්ග මතක තබා ගත යුතුය. එහෙත්, බොහෝ ක්‍රීඩකයින් නොසලකා හරින තවත් තීරණාත්මක දෙයක් තිබේ. ක්‍රීඩකයෙකු Mahjong වාදනය කරන්නේ කෙසේදැයි ඉගෙන ගත් විට, ඊළඟ පියවර වන්නේ සියලු ප්‍රධාන ඉඟි සහ උපක්‍රම පිළිබඳව දැන ගැනීමයි.

තව පෙන්වන්න...

Mahjong යනු ඔන්ලයින් කැසිනෝ වල වැඩිපුරම ක්‍රීඩා කරන ක්‍රීඩා වලින් එකක් වන අතර එය අද්විතීය එකකි. නමුත් Mahjong මෙය සිත්ගන්නාසුළු වන්නේ කුමක් ද? පිළිතුර සරලයි. Mahjong ටයිල්ස් සමඟ, එය සෙල්ලම් කිරීමට වඩාත් සිත් ඇදගන්නා සුළු ය. 

තව පෙන්වන්න...

Mahjong යනු දුෂ්කර ක්‍රීඩාවක් නොවේ, නමුත් මතක තබා ගත යුතු තොරතුරු සමහර විට ටිකක් වැඩි විය හැක. ඒ නිසා සමහර අය mahjong වල ලකුණු ගන්නේ කොහොමද කියලා දන්නේ නැහැ. ක්‍රීඩකයන්ට එක් ප්‍රභේදයක් පමණක් ක්‍රීඩා කිරීමට අවශ්‍ය නම් මතක තබා ගත යුතු කරුණු කිහිපයක් තිබේ.

තව පෙන්වන්න...

Mahjong දිගු කාලයක් තිස්සේ පවතින අතර, මෙම සංකේතාත්මක ක්‍රීඩාවේ බොහෝ වෙනස්කම් සබැඳිව නොමැත. එහෙත්, තවමත් අපට මාර්ගගත කැසිනෝ වලදී සොයා ගත හැකි සමහර වෙනස්කම් තිබේ. 

තව පෙන්වන්න...