තව් සෙල්ලම්

October 31, 2020

ඔන්ලයින් ස්ලොට් වල පරිණාමය

Priyanka Fernando
WriterPriyanka FernandoWriter
ResearcherPriya PatelResearcher

ස්ලොට් යන්ත්ර පරම්පරා කිහිපයක් සඳහා තනිකරම යාන්ත්රික වී ඇත. ආරම්භ කිරීමට ක්රීඩාව, ඔබට රීල්ස් චලනය කරන ලීවරයක් පහළට ලිස්සා යා යුතුය. ඔබ ලීවරය අදින විට, ඔබට රීලර් සෙමින් කරකැවීම වළක්වන අභ්‍යන්තර වසන්තයක් දිගු කළ හැකිය. තව් සඳහා මෙම අත්පොත ප්‍රවේශය ක්‍රීඩකයින්ට ක්‍රීඩාව සහ ප්‍රතිඵල හැසිරවීමේ හැඟීම ලබා දුන්නේය. 


එය මෙම උපාංගවල සාර්ථකත්වයට එක් හේතුවක් විය. "සන්නද්ධ කොල්ලකරුවෙකු" යන ස්ලැන්ග් පාරිභාෂිතය වර්ධනය කිරීමට ලීවරය දායක විය. තවමත් සොයා ගෙන ඇති වඩාත්ම ප්‍රසිද්ධ කැසිනෝ ක්‍රීඩා වන්නේ ස්ලොට් යන්ත්‍ර ය. එය සබැඳි හෝ සාම්ප්‍රදායික පාදක වුවත්, ඔබට තෝරා ගත හැකි දහස් ගණනක් ඇත. කෙසේ වෙතත්, අද අප සතුව ඇති දෙයට ස්ලට් පරිණාමය වී ඇත්තේ කෙසේද? නවෝත්පාදනය, පසුබිම, එහි පිටුපස ඇති ප්‍රධාන මොළය, මෙන්න ඔබ ඒවා ගැන ඉගෙන ගනු ඇත

කට්ටයන්ගේ කතාව

1891 - සම්භවය

1891 දී Sittman සහ Pitt පළමු Slot Machine සොයා ගත්හ. ස්ලොට් යන්ත්‍රවල ඉතිහාසය දහනව වන සියවසේ අග භාගය දක්වා දිව යයි. 1891 දී නිව් යෝර්ක් හි සිට්මන් සහ පිට් පළමු ස්ලොට් යන්ත්‍රය සොයා ගන්නා ලදී. ස්ලොට් යන්ත්‍රය හමු වූ බාර් කිහිපයක බෙර පහක් සහ වාදන කාඩ්පත් 50 ක් තිබූ අතර එය වාදනය කිරීමට එක් කාසියක් වැය විය. මෙම ස්ලොට් යන්ත්‍රයට සෘජු ගෙවීමේ ක්‍රමයක් නොතිබුණි. නොමිලේ බීම සහ සිගරට් වැනි දේවල්, මිනිසුන් සෙල්ලම් කරන මුදල් නොවන ත්‍යාගයන් විය.

1887 සිට 1895 දක්වා.

ලිබර්ටි බෙල් යනු චාල්ස් ඔගස්ටස් ෆේගේ පළමු ස්ලොට් යන්ත්‍රය වන අතර, ඔහු ස්වයංක්‍රීයව ගෙවීම සක්‍රීය කරන පළමු ස්ලොට් යන්ත්‍රයේ නව නිපැයුම්කරු ලෙසද සැලකේ. එය 1887 සහ 1895 අතර සිදු වූවක් යැයි උපකල්පනය කළද ඔහුගේ පළමු ස්ලොට් යන්ත්‍රය තැනූ දිනය සවිස්තරාත්මක නොවේ. Fey විසින් ඉලෙක්ට්‍රොනික ගෙවීම් යන්ත්‍රයක් නිපදවා ඇත. බෙර 5 වෙනුවට රීල් තුනකින් සමන්විත විය. ක්‍රීඩා කාඩ්පත් සංකේත පහකින් ද ආදේශ කරන ලදී - හදවත්, දියමන්ති, පෑඩ්, අශ්වාරෝහක සහ නිදහසේ සීනුව. බෙල් නිරූපක 3 කට විශාලතම ගෙවීම පවරන ලදී. මෙම යන්ත්‍රය ලිබර්ටි බෙල් ලෙස නම් කරන ලද බැවින් මෙම යන්ත්‍රය හොඳ සමාලෝචන රාශියක් ලබා ගනී.

1902 සිට 1908 දක්වා

1902 දී ස්ලොට් යන්ත්‍ර නිල වශයෙන් තහනම් කළද ලිබර්ටි බෙල් තවමත් නිෂ්පාදනය කරන ලදී. මුදල් ත්‍යාග තවදුරටත් භාවිතා කළ නොහැකි වූ විට පළතුරු තව් යන්ත්‍රයේ යුගය ආරම්භ විය. චුවිංගම් සහ කැන්ඩි වල ඇති පලතුරු සංකේත සහ ඊට අනුරූප රසයේ ත්‍යාග මෙම ස්ලොට් යන්ත්‍රයේ භාවිතා කරන ලදී. හර්බට් මිල්ස් විසින් 1907 දී චිකාගෝ හි බෙල් ක්‍රියාකරු නමින් ස්ලොට් යන්ත්‍රයක් නිෂ්පාදනය කරන ලදී. 1908 වන විට, සුරුට්ටු, පන්දු යැවීමේ මංතීරු, සාප්පු සහ විසිත්ත කාමර කිහිපයක් ස්ලොට් යන්ත්‍රය සලකා බලයි. අපි දැන් දන්නා BAR සලකුණ, මේ අවස්ථාවේ ස්ලොට් යන්ත්‍රවල භාවිතා කර ඇති අතර බෙල්-ෆෘට් සමාගමේ ලාංඡනය මත පදනම් විය.


වීඩියෝ ස්ලොට් සොයා ගැනීම

1976 - 1978 සිට

1976 වර්ෂයේදී සැබෑ වීඩියෝ ස්ලට් එකක් නිර්මාණය කළ පළමු අවස්ථාව සටහන් විය. කැලිෆෝනියාවේ ලාස් වේගාස් පදනම් කරගත් Fortune Coin සමාගම විසින් මෙම කොටස් නිෂ්පාදනය කරන ලදී. ක්‍රීඩාව වින්‍යාසගත 19 "Sony TV එකකින් සමන්විත විය. පළමු ක්‍රීඩාව ලාස් වේගාස් හි හිල්ටන් හෝටලයේදී සිදු විය. අවසානයේදී, වීඩියෝ ස්ලොට් යන්ත්‍රය වංචා-සෝදනය සහ වැඩිදියුණු කිරීමෙන් පසු නෙවාඩා රාජ්‍ය ක්‍රීඩා කොමිසමෙන් අවසරය ලබා ගත්තේය. කෙටියෙන් පසුව, ලාස් වේගාස් තීරුව අතිශයින් ඉහළ පිළිගැනීමක් ඇති විය.IGT 1978 දී Fortune Coin මිලදී ගත්තේය.

1996 සිට අද දක්වා

Slots සම්ප්‍රදායේ මීළඟ ඉදිරි ගමන WMS Industries Inc. විසින් 1996 දී හඳුන්වා දෙනු ලැබුවේ 'Reel 'Em.' මෙය අවසානයේ ප්‍රසාද වටය ප්‍රදර්ශනය කිරීමට දෙවන තිරයක් ඇති පළමු වීඩියෝ තව් බවට පත් විය. ප්‍රසාද වටය සක්‍රිය වූ සෑම විටම, ප්‍රසාද ක්‍රීඩාව ක්‍රීඩා කළ සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් තිරයක් පෙන්වනු ලැබීය. එම ප්‍රසාද වටය පුරාවටම අමතර ඉපැයීම් දිනාගත හැක. මෙම කාල පරිච්ෙඡ්දය තුළ කැසිනෝ ශාලා තුළ තව් වැඩි වැඩියෙන් ප්‍රසිද්ධ විය. ඇත්ත වශයෙන්ම, ඔවුන් කැසිනෝ ආදායමෙන් 70% ක් පමණ වූ අතර පවතින බිම් අවකාශයෙන් 70% කට වඩා අත්පත් කර ගත්හ.

ඔන්ලයින් ස්ලොට්ස් සහ ඒවායේ සම්භවය

1990 ගණන්වල මැද භාගයේදී, අන්තර්ජාලයේ මතුවීම මුල්ම නිර්මාණය කිරීමට හේතු විය මාර්ගගත කැසිනෝ. Begi nning වන විට, roulette සහ blackjack වැනි සම්මත කැසිනෝ ක්‍රීඩා පමණක් සපයා තිබුණි, නමුත් එය හඳුන්වා දීමෙන් පසු ස්ලොට් ක්‍රීඩා නව මනාලිය බවට පත් විය. ගොඩබිම් කැසිනෝ වැනි සාම්ප්‍රදායික කැසිනෝ ක්‍රීඩා වලට වඩා Slots ඉක්මනින් ප්‍රසිද්ධියට පත් වූ අතර, එමඟින් අන්තර්ජාල කැසිනෝ වෙතින් ක්‍රීඩා එකතුවෙන් විශාල කොටසක් වේගයෙන් ජනනය විය.

වසරින් වසර, ක්‍රීඩා සංවර්ධකයින් සහ ඔවුන්ගේ ක්‍රීඩා කළඹ වැඩි වී ඇත. ගොඩබිම් පාදක තව් යන්ත්‍ර සංවර්ධකයින් සංසන්දනාත්මකව ස්වල්ප වන අතර, මාර්ගගත තව් සංවර්ධකයින් 100 ට වඩා වැඩි ය. කුඩා සමාගම් කිහිපයක් අවම ක්‍රීඩා පරාසයක් ලබා දෙන අතර, කර්මාන්තයේ දැවැන්ත විකල්පයක් ලබා දෙන බොහෝ යෝධයන් ඇත.

Microgaming සලකා බලන්න, උදාහරණයක් ලෙස, ඔවුන් අන්තර්ජාල ක්‍රීඩා මෘදුකාංග සපයන විශාලතම සැපයුම්කරුවන්ගෙන් එකක් වන අතර ඔවුන්ගේ නාමාවලියෙහි විවිධ ක්‍රීඩා 500කට වඩා ඇත. සමස්තයක් වශයෙන්, සියලුම ආයතනවල ඇති මුළු සබැඳි තව් සංඛ්‍යාව 2000කට වඩා වැඩි වනු ඇතැයි පුරෝකථනය කර ඇත. දැන්, එහි දහස් ගණනක් තව් ක්‍රීඩා තිබේ.

About the author
Priyanka Fernando
Priyanka Fernando
About

ප්‍රියංකා ප්‍රනාන්දු, ශ්‍රී ලංකාවේ හුන් හෝදුන් 33 වයසේ යුවතියෙකි. ඔයාගේ ජාල කැසිනෝ සඳහා සිංහල පැදවීම් කුෂලතාව සමග ඔයාගේ ප්‍රේමය එකට ගත්තා ආකාරයට, ශ්‍රී ලංකානු අාදානයන් සඳහා අතුරු රඳවාගැනීමේ කිහිපයක් සෑදෙයි.

Send email
More posts by Priyanka Fernando

නවතම ප්‍රවෘත්ති

ඔන්ලයින් කැසිනෝ වල සැරිසැරීම: ආරක්ෂිත සහ ප්‍රීතිමත් ක්‍රීඩා සඳහා මාර්ගෝපදේශයකි
2024-04-18

ඔන්ලයින් කැසිනෝ වල සැරිසැරීම: ආරක්ෂිත සහ ප්‍රීතිමත් ක්‍රීඩා සඳහා මාර්ගෝපදේශයකි

පුවත්